TheOats Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Hvordan kan jeg få en liste over favoritt sidene mine som i explorer? Lurer også på om jeg kan/bør avinstalere explorer nå som jeg bruker Mozilla Firefox? Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 1. Mener du å ha bookmarksene på siden? Ctrl + B 2. Nei, du bør ikke avinstallere explorer, siden explorer er en viktig del av Windows. Dessuten finnes det noen IE-only sider. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 17. november 2005 Forfatter Del Skrevet 17. november 2005 1. Mener du å ha bookmarksene på siden? Ctrl + B2. Nei, du bør ikke avinstallere explorer, siden explorer er en viktig del av Windows. Dessuten finnes det noen IE-only sider. 5168308[/snapback] Ok tusentakk for hjelpen! Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Et spørsmål anngående nettlesere på en maskin flere bruker: Kan jeg sette en nettlesertype på en konto, og en annen nettlesertype på en annen? Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 17. november 2005 Forfatter Del Skrevet 17. november 2005 Et spørsmål anngående nettlesere på en maskin flere bruker: Kan jeg sette en nettlesertype på en konto, og en annen nettlesertype på en annen? 5169493[/snapback] Har egentlig ikke så mye peilig, men jeg installerte nettop Firefox og har explorer iconet og firefox iconet på skrivebordet. Så jeg clikker bare på det jeg vil bruke der og da. Men begge har en fungsjon som "merker" at de ikke er hoved nettleseren på maskinen, det kan man sikkert slå av. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 17. november 2005 Forfatter Del Skrevet 17. november 2005 Kan jeg lage en link til favoritter øverst? Er det en enkere måte (som i explorer) å legge til linker i favoritter? Lenke til kommentar
dhjerp Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Kan jeg lage en link til favoritter øverst?Er det en enkere måte (som i explorer) å legge til linker i favoritter? 5170258[/snapback] Øverste eller nest øverste linja har du "bookmarks" Tilsvarer favoritter i IE. Velg den-> bookmark this page...........og vips ligger den under bookmarks Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 17. november 2005 Forfatter Del Skrevet 17. november 2005 Kan jeg lage en link til favoritter øverst?Er det en enkere måte (som i explorer) å legge til linker i favoritter? 5170258[/snapback] Øverste eller nest øverste linja har du "bookmarks" Tilsvarer favoritter i IE. Velg den-> bookmark this page...........og vips ligger den under bookmarks 5170306[/snapback] Hehehe... Ma bad Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 17. november 2005 Forfatter Del Skrevet 17. november 2005 Er det bare meg eller går det fortere med denne nettleseren?? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Har byttet litt mellom IE og FF. Merker lite på hastigheten. Men FF er mer funskjonabel. På mac derimot er FF så veldig treg på oppstarten. Der bruker jeg safari. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 18. november 2005 Forfatter Del Skrevet 18. november 2005 Har byttet litt mellom IE og FF. Merker lite på hastigheten. Men FF er mer funskjonabel. På mac derimot er FF så veldig treg på oppstarten. Der bruker jeg safari. 5171410[/snapback] Ok det er nok bare meg da. Har aldri prøvd mac. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Har byttet litt mellom IE og FF. Merker lite på hastigheten. Men FF er mer funskjonabel. På mac derimot er FF så veldig treg på oppstarten. Der bruker jeg safari. 5171410[/snapback] Ok det er nok bare meg da. Har aldri prøvd mac. 5171432[/snapback] Joda, det går betydelig fortere enn i IE. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 19. november 2005 Forfatter Del Skrevet 19. november 2005 Har byttet litt mellom IE og FF. Merker lite på hastigheten. Men FF er mer funskjonabel. På mac derimot er FF så veldig treg på oppstarten. Der bruker jeg safari. 5171410[/snapback] Ok det er nok bare meg da. Har aldri prøvd mac. 5171432[/snapback] Joda, det går betydelig fortere enn i IE. 5173982[/snapback] Ok. Men hvorfor det? Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 19. november 2005 Forfatter Del Skrevet 19. november 2005 La også merke til at i denne nettleseren kan man streke over det man sikter på. I explorer så var det ofte jeg skulle streke over noe tekst for å kopiere det men fikk hele tiden noe mer enn akkurat der jeg sikta. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Har byttet litt mellom IE og FF. Merker lite på hastigheten. Men FF er mer funskjonabel. På mac derimot er FF så veldig treg på oppstarten. Der bruker jeg safari. 5171410[/snapback] Ok det er nok bare meg da. Har aldri prøvd mac. 5171432[/snapback] Joda, det går betydelig fortere enn i IE. 5173982[/snapback] Ok. Men hvorfor det? 5175106[/snapback] Dunno. Fordi IE er gay, I guess. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 19. november 2005 Forfatter Del Skrevet 19. november 2005 Har byttet litt mellom IE og FF. Merker lite på hastigheten. Men FF er mer funskjonabel. På mac derimot er FF så veldig treg på oppstarten. Der bruker jeg safari. 5171410[/snapback] Ok det er nok bare meg da. Har aldri prøvd mac. 5171432[/snapback] Joda, det går betydelig fortere enn i IE. 5173982[/snapback] Ok. Men hvorfor det? 5175106[/snapback] Dunno. Fordi IE er gay, I guess. 5175126[/snapback] Hehe et uslålig argument. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå