RamGuy Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 (endret) Jeg installerte mitt helt nye Star Wars Battlefront 2 (PC) spill igår. Jeg gikk igjennom treningen og litt offline (singleplayer) spilling. Men idag skulle alvoret begynne! Jeg skulle spille online (multiplayer). Men så dukker det opp et stort problem! Når jeg prøver å joine andres servere/spill så for jeg beskjed om at min Battlefront 2 CD Key ikke er godkjent for Online (MultiPlayer) spilling! Hva faen! Hva er dette for noe shit! Hvorfor skjer dette?! Jeg satt opp min egen server/spill og spilte da mot maskinen "online", men det blir jo ikke særlig online aktig Men utrolig nok så kunne andre joine min server/spill, så jeg fikk spilt med to andre da i hvertfall. --Fjernet av moderator-- Endret 18. november 2005 av Dotten Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 (endret) Lukter litt skurvy old pirate her.. Og ein ting til, du kan bare glemme å finne serials på nette som fungere online, da ska du jammen vere heldig Visst det har seg at du kjøpte det i butikken, så skal du no ha krav til å få en serial som fungerer. Der ser du kor surt det er når andre tar turen med mobben sin Endret 17. november 2005 av Mala Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 (endret) Prøv denne: J12-Æ14-V65-E98-L54! Nå har du vel skjønt at piratkopiering ikke er lov og diskutere på dette forumet? Endret 17. november 2005 av satyr-wongraven Lenke til kommentar
Skrote Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Hei den funket ikke Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 18. november 2005 Forfatter Del Skrevet 18. november 2005 (endret) Prøv denne: J12-Æ14-V65-E98-L54! Nå har du vel skjønt at piratkopiering ikke er lov og diskutere på dette forumet? 5170577[/snapback] Hei, jeg har kjøpt spille da Det er vell ikke min feil at det er noe gærent med den! ----------------------------------------------------------------------- Men bare glem det, slett posten. Har fikset problemet Endret 18. november 2005 av Dotten Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 (endret) Stenges, og første innelgg redigeres. Diskusjon som innebefatter diskusjon om hvordan man kan kan anskaffe seg spill som er ulovlig er ikke ønsket på dette forumet, ref retningslinjene. Endel OT er også fjernet. Endret 18. november 2005 av Dotten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg