Goofee Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Hei! Skal kjøpe meg dobbel katode fra Microplex, men usikkert på om jeg bør kjøpe 10, 20 eller 30 cm. Hva passer i kabinettet mitt? Det er et chieftec fulltower blått. Takknemlig for svar! Goofee Lenke til kommentar
Obi-Wan Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Et ord: Linjal/Målestokk (ok to da...) Lenke til kommentar
Goofee Skrevet 29. august 2002 Forfatter Del Skrevet 29. august 2002 Men hvor bør den monteres? På døra? Hvordan festes denne? Goofee Lenke til kommentar
Obi-Wan Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 det avgjør du jo helt selv... regner med du har vindu i kabinettet ditt... eksemepel på hvordan du kan ha dem... altså på insden så du bare ser lyset og ikke selve lyskilden, ser ikke så bra ut når du ser selve kathoden... når det kommer til festing kan du vel bruke det meste.. men siden du først handler på MP så kan du jo kjøpe et par av disse _________________ http://www.petitiononline.com/tv2chat/ [ Denne Melding var redigert av: Obi-Wan på 2002-08-29 15:53 ] Lenke til kommentar
Goofee Skrevet 29. august 2002 Forfatter Del Skrevet 29. august 2002 Ok! Jeg skal teste det ut! Takk for tipset! :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå