Getaway in AA Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Har sense no, og er pasne fornøyd, men fins det bedre. Dette bruker jeg et til, Ringer av og til, sender melding 2-5stk pr. dag Lenke til kommentar
123456789101112 Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 (endret) www.Telepriser.no Endret 17. november 2005 av Sondre05 Lenke til kommentar
bbinders Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Du burde også vurdere et forhåndsbetalt abo istedet for kontantkort. Ofte billigere, fortsatt kontroll på utgiftene og så kan du bruke det i utlandet etc. Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Bakdelen for enkelte er at hvis de skal ha et abo. så blir de kredittsjekket. Hvis en har betalingsanmerkninger så får en da ikke et slikt abonemang og kontantkort er da eneste alternativ. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Bakdelen for enkelte er at hvis de skal ha et abo. så blir de kredittsjekket. Hvis en har betalingsanmerkninger så får en da ikke et slikt abonemang og kontantkort er da eneste alternativ. 5184881[/snapback] Mobyson og noextras kredittsjekker deg ikke! Og de er bege forhåndsbetalte abonnement. Lenke til kommentar
bbinders Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Talkmore kredittsjekker heller ikke, og da kan du sende MMS fra utlandet og bruke GPRS/WAP og sjekke avisen f.eks. når du er i utlandet... det kan du ikke med noextras og mobyson! :-D Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Han spørte om billigste alternativ og det er isåfall noextras.net men talkmore er billigst om man skal ha med muligheter til å bruke mobilen i utlandet(hvis man ser bort ifra de få landene noextras støtter men det er meget få) Lenke til kommentar
bbinders Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Yes det stemmer noextras er hakket billigere ser jeg, 1 øre billigere på ringe og 3 øre billigere på SMS, men prisen for å være helt isolert bare man drar til Svinesund er høyere enn det spør du meg hehe :-D Lenke til kommentar
Getaway in AA Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 HAr kjøpt telefon nå, men for at det skulle bli rimelig, så måtte jeg velge med Djuice kontant . Ville heller beholde mitt gamle Sense kontant. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 HAr kjøpt telefon nå, men for at det skulle bli rimelig, så måtte jeg velge med Djuice kontant . Ville heller beholde mitt gamle Sense kontant. 5195808[/snapback] Ville anbefalt deg å spurt om opplåsningskode om telefonen er låst å heller bestille nytt kontantkort fra talkmore eller noextras Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå