Gå til innhold

Tømming av systemet!

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg skal nå til helgen montere min nye vannblokk på skjermkortet mitt. Problemet mitt er som følger:

Hvordan i all verden tapper jeg systemet helt for vann? Slik at jeg da kan koble av slangen som går inn i northbridgen, og da for å feste en ny slange som går til vannblokka som skal på skjermkortet?

Hvis spørsmålet er dårlig formulert, er det bare å si fra!

Mvh Chris

Edit: La til bilde :D Hvis det er stort, så kan moderator sende meg en pm, eller bare fjerne bildet :)

post-68747-1132245008_thumb.jpg

Endret av Chris_LoX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men blir vell noe vann liggende igjen i northbridge blokken? For jeg skal skifte ut-slangen fra northbridge blokka. Hvordan skal jeg gjøre det? Tappe systemet for vann, og så legge pc'en på siden?

Og hvis du hadde giddi å forklart litt mer detaljert, eller på en annen måte, fordi jeg skjønte ikke helt :blush:

Lenke til kommentar

1. Maskina som høyeste punkt

2. Samle opp vannet i flaske elns som står som nederste punkt

3. Ta en slange fra tank til flaska og få vannet til å begynne å renne, da vil det fortsette til det er tomt i tanken. Lurt å plassere tanken som nederste punkt i vannkjølinga.

4. Snu og vend på maskina så du får ut mest mulig vann.

Så kan du begynne å plukke fra delene.

Lenke til kommentar

Okay, så jeg tar slangene opp i en bøtte, som da er laveste punkt?

Så begge slangene som går til pumpa går ned i bøtta, da blir det vel tomt?

Og hvis jeg da legger maskina, uten pumpe og tank, på siden og trekker ut slangen til northbridge blokka skal det gå bra? For da kan jeg koble til den nye slangen og feste skjermkortet.

Did i get it rigth?

Sorry for at jeg har tungt for det :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...