LarsP Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Ser at det er mange relativt små gledesutbrudd i denne delen av forumet og her kommer det et til. ENDELIG har jeg fått min kopi av verdens desidert beste og morsomste film. Jeg har lett etter denne i over 4 år og i dag fikk jeg den i posten. SINBAD OF THE SEVEN SEAS: Klipp fra mesterverket Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Den har jeg hørt så mye om at jeg krever å få se den! anyway: juhuuuu *dask* Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Gratulere med ny film Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Denne tror jeg faktisk at jeg har et sted. *Gå å se på* Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Hahaha, den der har jeg faktisk sett. Den har jo godt flere ganger på Tv Norge. Lenke til kommentar
simes Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Hahahahaha, det er noe av det beste. Nesten like bra som bjørnescenen i Hercules in new york.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå