Rolexander Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Hei Jeg har trådløs problem. Jeg kan koble meg på ruteren men detter ut hele tiden. Kan dette ut ca 10 gang på feks 10 minutter, dt varierer veldig noen ganger oftere. Ruteren ligger 2 meter ifra min og kompissen min sin maskin. (han har ikke trådløs problem) Jeg har et 11g trådløst kort med antenne på 60 centimeter. Ruteren er av typen: Netopia 3357w For å slippe dette problemet, kan jeg koble meg opp på ruteren med en kabel for så å være uavhengig av dt trådløse kortet ? Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Ja, så lenge det er en router du har med 4 lan porter så er det bare og koble til. Du kan også bygge ut de 4 portene med en switch hvis du skulle ha behov for det. Lenke til kommentar
Rolexander Skrevet 17. november 2005 Forfatter Del Skrevet 17. november 2005 Ok. flotters, eg skal se ka eg får til. Har kabel og alt Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Går fint med kabel, men mulig jeg har svaret på trådløsproblemet ditt. Hvis du stopper og deaktiverer windows zero configuration vil kanskje problemet stoppe... Det prøver nemlig å få kontroll over det trådløse nettet ca 1 gang pr minutt. WZC finner du under administrative verktøy, tjenester på kontrollpanelet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå