klovnikamp Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Noen som gidder å legge en link til logitech mx 1000 blåtann musa? Lenke til kommentar
oya Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Jeg kjøpte samme greia, men gikk tilbake til et gammelt tastatur m/ tråd og en gammel trådløs mus. Problemer: Musen "hakket" ofte. Den kunne plutselig disconnecte. Når batteriet på tastaturet var dårlig, startet maskin på nytt, og det var en 30 min. jobb for å få det til å fungere igjen. Crap!... Lenke til kommentar
1337acab Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Nei Å Nei Å Nei. Jeg hadde akkurat samme probleme som dere, så dro jeg å leste i noen forumer rundt om på nette, så fant jeg en som hadde samme probleme som oss. Tingen er at man bare bestiller 1 ny blåtann usb2 dings så virker alt Perfekt å da mener jeg Perfekt, jeg kjøpte denne http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=314618 fra komplett, tok den dyreste bare for å ha, bruker blåtan til mobilen min å Logitec høytalerene mine, + tastature og musa. Tok en kabel som forlenget usb`n ca 1meter å hengte den øverst på veggen midt imellom høytalerne å har hatt 0 problemer med verken tastatur og mus, så probleme lå i blåtann man fikk med, Supert tastatur og Super mus, så Logitec gjorde liten jobb med blåtann. Så problmet er løst hvis dere invisterer i ny blåtann,(Blutouth) Lykke til me bra tastatur og mus:D Lenke til kommentar
Bing123 Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Nei Å Nei Å Nei. Jeg hadde akkurat samme probleme som dere, så dro jeg å leste i noen forumer rundt om på nette, så fant jeg en som hadde samme probleme som oss. Tingen er at man bare bestiller 1 ny blåtann usb2 dings så virker alt Perfekt å da mener jeg Perfekt, jeg kjøpte denne http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=314618 fra komplett, tok den dyreste bare for å ha, bruker blåtan til mobilen min å Logitec høytalerene mine, + tastature og musa. Tok en kabel som forlenget usb`n ca 1meter å hengte den øverst på veggen midt imellom høytalerne å har hatt 0 problemer med verken tastatur og mus, så probleme lå i blåtann man fikk med, Supert tastatur og Super mus, så Logitec gjorde liten jobb med blåtann. Så problmet er løst hvis dere invisterer i ny blåtann,(Blutouth) Lykke til me bra tastatur og mus:D 7567214[/snapback] Flere som har denne erfaringen? At det er bare å få seg ny blåtann-dongle? Isåfall ganske tåpelig av Logitech å selge et sett med en ubrukelig dongle Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Sikkert dumt spørsmål, men spør nå jeg. Hvordan kobles musa og tastaturet til maskina? Er det kun en USB-dongle og musa og tastaturet? Ikke sånn mus i den grønne inngangen på maskina og tastaturet i den lilla? Eller omvendt husker ikke helt. Gjerne fortell litt rundt dette. Og ville dere kjøpt dette settet idag for meg som skal kjøpe ny PC? Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Bump! Hvordan kobler man egentlig tastaturet og musa til PCen? Lenke til kommentar
1337acab Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Du har en blåtann som du setter i usb en, så trykker du på en knapp på tastaturet og musa så finner de blåtann, så blir de instalertt automatisk. Helt enkelt og greit, det følger også med en bruksanvisning på det veldi enkelt:D Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) OK, men funker blåtannen optimalt da? Eller er det bedre med et vanlig gammeldags system hvor du tar musa inn i den grønne porten på maskina og tastaturet på den lilla eller hva det er? Endret 6. mars 2007 av sindrejibb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå