AvIOn Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 MS bekreftet på ett event jeg var på at man måtte ha HDD for å spille de gamle spilla. Var ett eller annet om kodinga som var gjort... Trist men sant. Kan hende at de gjør dette bare for å få folk til å kjøpe HDD eller den største versjonen av x360. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 18. november 2005 Forfatter Del Skrevet 18. november 2005 MS bekreftet på ett event jeg var på at man måtte ha HDD for å spille de gamle spilla. Var ett eller annet om kodinga som var gjort... Trist men sant. Kan hende at de gjør dette bare for å få folk til å kjøpe HDD eller den største versjonen av x360. 5170314[/snapback] Det ligger nok info på harddisken for at di gammle spilla skal funke. Og ettersom det kommer flere oppdateringer så laster vi det ned via Xbox Live. På spill som kommer kun til Xbox så ville jeg tro det ligger info på plata som legger seg inn på Xbox360 slik at det vil virke på den også. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Si meg.. Følger ikke SCART kabel med i full versonen? Uff enda mer penger som må ut Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 MS bekreftet på ett event jeg var på at man måtte ha HDD for å spille de gamle spilla. Var ett eller annet om kodinga som var gjort... Trist men sant. Kan hende at de gjør dette bare for å få folk til å kjøpe HDD eller den største versjonen av x360. 5170314[/snapback] Det er nokk fordi at du må laste ned en emulator (eller "profil" som ms kaller det) for hvert xbox spill du skal spille på xbox 360. Lenke til kommentar
Fedorov Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Si meg.. Følger ikke SCART kabel med i full versonen? Uff enda mer penger som må ut 5170741[/snapback] Jo, en scart adapter som man putter bilde og lyd ledningene inn i. Slik som det alltid følger med på konsoller. Denne gir selvsagt et heller labert bilde (kompositt) så det lønner seg å kjøpe bedre hvis man bryr seg om bildekvaliteten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå