Mazeking Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Kan man under avspilling av en sang på IPOD få den til å vise YEAR atributt og GENRE fra ID tag'en? Eneste sted jeg får opp YEAR parameteren er i Itunes får ikke den opp på IPODen overhodet. Klarer å sortere på sjanger før jeg velger artist eller album på IPOD'en men får ikke den parameteren under avspilling. Er det noen "skjulte" menyer der man kan velge hva som skal vises under avspilling på IPOD'en? Dette gjelder en IPOD Video 60 Gig Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Det går ikke. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 17. november 2005 Forfatter Del Skrevet 17. november 2005 Det går ikke. Enkelt og greit. 5169741[/snapback] Vel, vel så slipper jeg å bruke tid på å finne ut av det Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Du kan jo sette det inn i navnet til sangen da? Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Du kan også lage smarte spillelister med årstall og sjanger prarametrer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå