Darksun Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 (endret) Hei. Jeg trenger en ny pda da den gamle begynner å bli skummelt umoderne. Kunne noen hjulpet meg å finne en fin pda da jeg personlig ikke vet helt hva jeg skal se etter? Krav: -Må ha trådløst nettverk og bluetooth That's it, egentlig. Den skal brukes til skole/studier, så en som er brukervennlig og lett å ta notater, føre opp avtaler på ville vært fint. Gode synkroniseringsmuligheter er ett pluss. Den avgjørende faktoren er pris, har et dypt ønske om å holde den under 2000kr, men er villig til å bevege meg oppover. Hvis det hadde vært mulig, og jeg tror jeg spør om litt mye nå, så ville det vært veldig fint med GPS eller en enkel mulighet for utbyggning til gps. Skal et brukes til by og landekjløring. Tusen takk EDIT: er villig til å kjøpe fra utlandet/brukt, ingen hast med kjøp. Endret 17. november 2005 av Darksun Lenke til kommentar
Darksun Skrevet 17. november 2005 Forfatter Del Skrevet 17. november 2005 Oi, så mye liv det var her da. Tenker litt på en Dell Axim X30. Virker som den oppfyller kravene og er bare 2000 fra Norske nettbutikker. Er dette et bra kjøp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå