athlon_fan Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Jeg har ei zaleman cpu vifte som skal høyre til å takler over xp2100, men når jeg spiller blir av og til prosessoren over 74 grader! Hva er galt? er vifta dorleg, eller er bare prosessoren usetvanlig varm? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 athlon_fan Amd er veldig varme, Men du kan senke tempen om du har kabinett vifter. Har du AS3 kjøle pasta, Det kan og senke tempen noen grader. Lenke til kommentar
athlon_fan Skrevet 29. august 2002 Forfatter Del Skrevet 29. august 2002 Jeg har 3 kabinett vifter å kjøle pasta (ikkje AS3) hater å ha for varm cpu! :sad: Lenke til kommentar
Socratex^ Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Dårlig vifte. Min Thunderbird 1400 utvikler MER varme enn din XP2100+, og i skrivende stund ligger jeg på 45°C, IDLE. den kryper opp til rundt 53 ved 100% load, men systemet er stabilt så jeg driter i det. jeg har 4 kab. vifter som alle går på 5 volt, og cpu vifta kjører på rundt 7v. Lenke til kommentar
nagel[rit Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 sjekk at du har satt på vifta/ribba riktig på plass over cpu. hender noen setter den på feil. er ikke helt normalt med så høy temp med den vifta. men amd tåler en 85-90 grader da, så du kan ta den med ro. men jeg hadde sjekka om jeg hadde satt den riktig på plass. er den riktig på plass, så kjøp deg ny vifte :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå