Nightchill Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Hei. Installerte for noen dager siden mitt nye GeForce 6600GT. WoW og andre spill fungerer bra, men når jeg skal åpne video-filer, blant annet .wmv filer og streaming media på internett, henger pc'n med mus og alt i ca 10 sek, og deretter restarter den automatisk. I event-manager får jeg denne feilen: The COM+ Event System detected a bad return code during its internal processing. HRESULT was C0000005 from line 44 of d:\qxp_slp\com\com1x\src\events\tier1\eventsystemobj.cpp. Please contact Microsoft Product Support Services to report this error. Event ID: 4609 All hjelp mottas med takk. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Kan du si litt om maskinvaren? (cpu, minne, strømforsyning osv) Lenke til kommentar
bakela00 Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Muiligens noe søkt, men hva med å forsøke å legge inn nye kodecer + drivere? Slet selv med at avspillings program hang seg, da jeg manglet en codec.. sansynligvis ikke en løsning for deg, men skader da ikke å prøve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå