sitelux Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Syns bildekvaliteten på streminga av selve spillet er dårlig her... Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 bare bile kvaliteten, hele forbanna serveren til nrk er jo helt rævkjørt. bufrer jo og lagger og alt mulig hele forbanna tiden, du kan jo ikkje se glatt i 10 sekund i strekk uten at det har bufret 3 ganger og lagget 123 ganger. no sier eg takk til meg, og mitt siste sekund av finalen er sett. håper det er mulighet for å se den i morgen eller noe slikt. Lenke til kommentar
sitelux Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Det hjalp for meg å sette ned kvaliteten... kjører på 291 kb/s nå.. Har ikke noe¨å si på bildekvaliteten som er ræva uansett Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Gikk virkelig godt for meg en stund, men nå har jeg forferdelig lagg. Får lyd, men bildene kommer liksom annenhvert sekund. Lenke til kommentar
qdos Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Burde heller vært sendt på NRK2! Lenke til kommentar
sitelux Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Burde heller vært sendt på NRK2! 5192939[/snapback] Den er jeg helt enig i!! De gjorde jo det forrige gang.... Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 hadde vært bedre ja, tror også de hadde fått litt bedre seertall av det. får bare håpe at de har lært. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Har ikke hatt problemer med lag ihvertfall.... Synd Catchgamer tapte 3-1, men ganske gøy å se på uansett Lenke til kommentar
[^..^]Christian Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 ja, synd de tapte... Tror sendingen krevde at en kjørte på relativt lav kvalitet,,, prøvde først full,, og det gikk dårlig etter en stund.... medium ++ gikk bra mot slutten, men dumt å ikke ha oppløsningen da.... Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Er kanskje litt sent men: Still ned linjehastigheten til til 700 kbps i nrk's netttv så virker alt bra Funka her, lagga som faen før... Lenke til kommentar
Sti4n Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Bare meg som synes de kommentatorene(?) ikke har så mye peiling på bf 2. De har jo sagt en del ting som ikke stemmer + at de er usikre. Hadde ikke sagt noe på dette hvis de ikke hadde kalt seg selv "pro" spillere. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 hva skjer, prøver å åpne sendingen no, men det kommer kun svart skjerm, og ingen lyd. er det ferig? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 (endret) Litt enig der ja. De nølte en god del på ting. Løytnant er da vel fanken ikke høyeste rang! Langt ifra! EDIT: TIl deg som spurte over her: Ja, det er ferdig. Endret 22. november 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Noen andre her som har deltatt i konkuransen i håp om å vinne et gratis eksemplart av BF: SF, men istedenfor har endt opp med å bestille en ukjent bok ifra NRK's nettbutikk...via TELEFON?!?! Det har jeg... Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Det lagget innimellom, men jeg hadde 90% bra sending på 1300 kbps. Men ja, det var vel komentatorene som det skortet på. De var greie nok, og hadde det litt morsomt seg i mellom. Men som de sikkert sa selv så var jo dette nytt for dem og. Så for fremtiden savner jeg litt mer det opplegget man har på sporten. Hvor man vet hva alle spiller navnene er, hva de er gode på og litt historisk data. Sånt kan man ha på et ark forran seg så man ikke trenger å pugge alt. Men jeg savner også et bedre viewer software fra Dice. Source motoren er litt bedre lagt opp til dette. Men det burde bli utviklet et helt selvstendig verktøy for journalister. Hvor man kan markere spillere med farger, kan hoppe til den spilleren man vil og generelt gjør jobben enklere for komentatorene og oss som ser på og oppfatte hva de prøver å fortelle oss. Men et VELDIG bra steg videre i e-sport sammenheng. Får håpe dette fortsetter. AKIRA Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Litt enig der ja. De nølte en god del på ting. Løytnant er da vel fanken ikke høyeste rang! Langt ifra! EDIT: TIl deg som spurte over her: Ja, det er ferdig. 5193253[/snapback] skulle ikkje dei holde på til 23.30 då? hvem vant forresten? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Det var nok Digitas. 3-1. Catch ble - etter min mening - knust. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 håper det skal være flere slike kamper framover. noen som vet noe? Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Catch ble jo rundpult så det holder. Spesielt i dragon valley. Jeg synes det hele virket litt amatørmessig. Med en halvt oppegående trønder som programleder, "lag" og 2 tafser som kommentatorer, så kunne jo ikke dette gå bra... Lenke til kommentar
StigK Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Hva slags sending så du på. Han programlederen var vel heller romsdaling. Er forresten enig at de ikke var spesielt flinke, og de representerer nok en annen generasjon enn de fleste som så på kampen. Jeg synes de i tillegg fokuserte alt for lite på dignitas, for det var faktisk nordmenn på det laget også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg