Tafsen Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Eg får rett og slett ikkje forandre namn. Eg har sjekka at brukeren min har rettigheter. Lenke til kommentar
LessThanJake Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Rhythmbox har ikke skikkelig støtte for det ennå, anbefaler å bruke easytag! Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Rhythmbox har ikke støtte for det i heletatt, om jeg husker rett. Står noe greier om det på sidene. Lenke til kommentar
LessThanJake Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 (endret) Joda, den har støtte, men du må spesifisere at du vil ha det med under konfigurasjon, så det er nok ikke med som standard i binærfilene som leveres med de fleste distroer. Edit: med konfigurasjon, mener jeg ./configure, var litt klønete formulert. Endret 17. november 2005 av LessThanJake Lenke til kommentar
ways Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 madman funker også ganske bra hvis det er mye. hvis det bare er en sang her og der kan du bare bruke xmms Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 rythmbox har da ikke støtte for dette? Virker ærlig talt som om hele prosjektet har ligget dødt en stund... Vet de har planer da. Uansett, bruk EasyTag. Synd at ikke RB greier det bare... Lenke til kommentar
LessThanJake Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Joda, skjer ganske mye på den fronten: http://www.gnome.org/projects/rhythmbox/news.html Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Hmmm. har 0.8.8. Har aldri giddet å oppdatere den etter at den sluttet å oppdatere seg selv (Fedora Core 2 er en smule EOL'ed...) Får vel laste ned og kompilere meg en ny versjon da Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Eller ikke. Gidd ikkj oppdatere GTK. Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Rhythmbox er inne i en ny giv for tiden. Støtten for tagging er der, men den er ikke ferdig testet, derfor anbefaler de ikke å bruke det (og dermed slås muligheten av i de fleste distroer). Noe annet som er på trappene er innebygd støtte for Audioscrobbler. I mellomtiden får man klare seg med EasyTAG (som er overlegen) og rbscrobbler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå