Mott Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Hei jeg har tentamen i morgen i engelsk, og fitt følgende opgave: write a review for a newspaper or magazine of a object, make sure you find a good title Da tenkte jeg, Jeg anmelder min musematte, qpad lowsense, og glidz som følger med min mus som er en MX518 og mitt tastatur logitech media, og min logitech Xtreme 3D pro??? Det jeg lurer på er det noen som har noen linker til anmeldelser av disse tingene både engelske og norske? Kommer nok fler spørsmål Lenke til kommentar
Mott Skrevet 17. november 2005 Forfatter Del Skrevet 17. november 2005 Det jeg nå trenger er spessifikasjoner for Qpad lowsense og glidz Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Spesifikasjoner på en musematte . Altså utvendig mål, areal ol. eller? Lenke til kommentar
Mott Skrevet 17. november 2005 Forfatter Del Skrevet 17. november 2005 ja men har funnet litt, men trenger gode tester av de tingene jeg skal teste og om jeg bær teste/annmelde joysticken? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Dette er feigt; for vite oppgavene på forhånd hmpf! Vi hadde f.eks. gjør rede for den kalde krigen BTW: Google it! Lenke til kommentar
Mott Skrevet 17. november 2005 Forfatter Del Skrevet 17. november 2005 (endret) hat googlet fant en bra annmeldelse om qpad glidz og musematte men mangler om tastatur Endret 17. november 2005 av Mott Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå