Pandemonium Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Hei! Jeg har fått opp den nye PCen, men jeg har problemer med at den konsekvent rebootes hver eneste natt når jeg lar den stå på. Når jeg kommer inn i Windows igjen får jeg beskjeden: "Systemet er blitt gjenopprettet etter en alvorlig feil" Hva kan dette komme av? Specs: Asus A8N-E AMD Athlon64 3800+ S939 Corsair 1GB Dual-linked RAM PowerColor X850 (XT eller PRO) Ikke at jeg tror det har noe å si, men poster for sikkerhets skyld. Lenke til kommentar
RuneT Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Hva sier event viewer? start-kontrollpanel-administrative verktøy-hendelsesliste velg system og se etter hendelser merket med rødt symbol/eventuelt annet. Hei! Jeg har fått opp den nye PCen, men jeg har problemer med at den konsekvent rebootes hver eneste natt når jeg lar den stå på. Når jeg kommer inn i Windows igjen får jeg beskjeden: "Systemet er blitt gjenopprettet etter en alvorlig feil" Hva kan dette komme av? Specs: Asus A8N-E AMD Athlon64 3800+ S939 Corsair 1GB Dual-linked RAM PowerColor X850 (XT eller PRO) Ikke at jeg tror det har noe å si, men poster for sikkerhets skyld. 5167202[/snapback] Lenke til kommentar
RuneT Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 noen ganger blir det trøbbel med strømsparingsfunksjoner også. slå alle av i kontrollpanelet og forsøk en ny natt. Lenke til kommentar
Pandemonium Skrevet 17. november 2005 Forfatter Del Skrevet 17. november 2005 Står ingenting uvanlig. Nå har jeg lastet ned nye oppdateringer til Windows, kanskje det hjelper. Skal prøve strømsparingsgreia. Lenke til kommentar
RuneT Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 sjekk også strømsparing i bios Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå