ka1ser Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 (endret) Visste ikke helt hvor jeg skulle poste dette, men i morgen har jeg privatist eksamen i "Brukersystemer", eller IT på VK1, som det også kalles. Hva burde jeg kunne i tillegg til å lage databaser? Holder på med "Systemutvikling" på skolen, altså VK2 pensum. EDIT: Hva har jeg lov å ha med meg på eksamen? av andre bøker osv Endret 17. november 2005 av ka1ser Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Flyttet til mer passende topic og etter ønske av trådstarter. Ha lykke til med eksamen forresten Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Jeg hadde selv eksamen i brukersystemer i vår, og så vidt jeg kjenner til så er det lov med det meste av hjelpemidler, dvs. bøker, papir etc. etc. Ikke hjelp av andre og sånn da selvsagt, men det sier vel seg selv. Det går vel stort sett i databaser vil jeg tro. Du trenger jo også å ha god generell kunnskap om datamaskiner.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå