ViVentis Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Heisann! Jeg har flyttet til Stavanger (Malmgården, Hillevågsveien 105) i fobindelse med skolegang. Jeg bor i en bofellesskaps-leilighet i et leilighetsbygg. Det ene vinterhjulet til bilen min ligger i bagasjerommet, de tre andre fant jeg ikke noe bedre plass til enn å legge i et avluke ved siden av inngangen på bygget. Der har de ligget en stund og nå når jeg var på tanken å bytte over til vinterhjulene så var de tre hjulene vekke. Huseieren har en del kameraovervåkning av bygget, så jeg lurer på å be han om å få se på opptak fra det området. Om jeg leverer en anmeldelse på dette, kan dette gå videre, eller blir det bare henlagt? Bør jeg si at huseieren har kameraovervåkning? Det er snakk om tre helt vanlige stålfelger med piggdekk, passende til en Audi 80 89mod. Om noen har innspill, eller tips. Kom gjerne med dem! Om noen vet hvor hjulene mine er, så er det selvfølgelig snakk om en belønning. PS: Ikke kom med kommentarer om at jeg må skylde meg selv når jeg la de ute. Greit, jeg vet det var dumt... Men tyveri er det alikevel. Det var jo også på byggets tomt. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 bare å anmelde det.. så får du fint brev fra onkel blå 3 dager etterpå der det står at saken er henlagt! gl hf Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Må skjønne at politiet har viktigere ting å ta seg av, som f.eks å jage småunger med trimsett... Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Du kan jo spørre huseieren - men fort deg, før han sletter videobåndene fra kameraet! Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 17. november 2005 Forfatter Del Skrevet 17. november 2005 Selvfølgelig forstår jeg at Politiet har mye og gjøre. Det blir vel en sak jeg får ta opp med huseier. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Må skjønne at politiet har viktigere ting å ta seg av, som f.eks å jage småunger med trimsett... 5168019[/snapback] Om du fikk med deg historien om han som ble frastjålet BMWen sin da noen var på prøvetur, så begynner du å lure på hva politiet gjør på.. Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 19. november 2005 Forfatter Del Skrevet 19. november 2005 Det ble nye piggdekk omlagt på felgene jeg har. 2100,- Sure penger, men ting skjer... -Det som hadde skjedd er at huseieren har hatt noen oppusingsfolk her, å de fikk beskjed om å kaste diverse ting... Dere forstår sikkert resten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Det ble nye piggdekk omlagt på felgene jeg har.2100,- Sure penger, men ting skjer... -Det som hadde skjedd er at huseieren har hatt noen oppusingsfolk her, å de fikk beskjed om å kaste diverse ting... Dere forstår sikkert resten. 5178149[/snapback] Arg.. Kjip den der Lenke til kommentar
Mato Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 i stavanger trenger du ikke piggdekk , personlig kommer jeg til og kjøre på sommer hjul til det er mere en 10 cm sne ute , hvist du skal kjøpe nye vinterdekk kjøp piggfritt er utrolig kjipt at noen har stjålet noe sånne dekk di er jo egntilg verdiløs for andre en deg , men du kan se om du får di på en eller annen forsikring , enten inbo eller bilen , hvist du prøver på inboforsikringen så lå di inne i en gang eller noe som kan defineres som innendørs , på bilforsikringen kan du si at di var påmontert bilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå