Scrim Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Har i de siste 2 dagene opplevd at det av og til kommer fryktelig støy derfra, vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive det. Vet ikke om det kan være vifta som er synderen, eller om det er selve psu det er noe galt med. For å stoppe det så må jeg restarte maskinen, da funker alt som det skal, i det minste i et par timer før helvetet starter igjen. Er det noen som vet hva det kan komme av? Jeg har prøvd å fjerne støv inni psu vifta, men det er fortsatt noe støv igjen, men det er da helt vanlig, støv der blir man ikke kvitt. Så hvis dere har noen glupe tips så er jeg taknemlig for det. Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 17. november 2005 Forfatter Del Skrevet 17. november 2005 lagret i vifta 5167057[/snapback] Ikke vondt ment, men hvordan forventer du deg at jeg skal kunne fatte hva du prater om når du kun skriver 'lagret i vifta'? Det var liten hjelp i de tre ordene. Lenke til kommentar
kvase Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 kulelagret til vifta i psu Lenke til kommentar
torkelma Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 lagret i vifta 5167057[/snapback] Ikke vondt ment, men hvordan forventer du deg at jeg skal kunne fatte hva du prater om når du kun skriver 'lagret i vifta'? Det var liten hjelp i de tre ordene. 5167183[/snapback] Vifta i psuen din har et som regel et kulelager som blir slitt over tid. Dette fikses ved å bytte vifte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå