Din_Laban Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Heisann. Da var Ubuntu installert på laptopen, Fujitsu Siemens Amilo D 8830. På nettverket der jeg bor bruker vi 802.1x for å logge oss på nettverket. Jeg har lastet ned Open1x men klarer ikke å få denne lagt inn på terminalen. Er det noen som har peil på hvordan dette gjøres steg for steg? Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 17. november 2005 Forfatter Del Skrevet 17. november 2005 ingen som har peil på installering av ting og tang i Ubuntu? Lenke til kommentar
olear Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Hva skal du egentlig med Open1x? Lastet du ned kildekoden? Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 17. november 2005 Forfatter Del Skrevet 17. november 2005 Jeg er tvunget for å autentisere meg og gå gjennom universitetsnetet her. Uten den, så kommer jeg meg ikke på nett. Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 17. november 2005 Forfatter Del Skrevet 17. november 2005 xsupplicant-1.2.2 er vel den jeg må aktivisere i root? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå