Mathiasman Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Dere leste tittelen, skal være fett å modde. Jeg har dette oppsettet: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=18273 Forresten: Er vannkjølingen brukbar? Lenke til kommentar
Mathiasman Skrevet 18. november 2005 Forfatter Del Skrevet 18. november 2005 ingen? som dere ser er dette en gaming pc, dette vil jeg gjenspeile i kabinettet. Lenke til kommentar
langballe7979 Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Dette er veldig billig da å så ser det ikke så værst ut heller http://www.microplex.no/product.aspx?pid=BZCA868BB&mcat=c379 Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 (endret) Chenbro Gaming box.. Billig, det medfølger også en strømforskyning på 300w... Edit: Skriveleif Endret 19. november 2005 av Mr_Razer Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 siden du skal ha vann-kjøling er det fint med litt plass. og når du sier det skal ha"modding muligheter" så er vel den Chieftec en du har i handlevogna et flott valg! DETTE! med andre ord til den samme prisen(ca600kr) har vi jo tt soprano og CM centurion som er ganske"modbaer" og er av god kvalitet.. men disse er da litt mindre en Chieftec en.. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Thermaltake Soprano er å anbefale. Har det selv. Veit ikke ossen det er med vannkjøling i det, chieftec er iallefall stort.( Hadde det før) Chenbro`en er litt lite på tanke på vannkjøling.. Chieftec eller Soprano. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Ta heler chieftecen du har i vogna fra før Ta en titt innom mitt prosjekt, ligger i sign. black pearl Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Chieftech er mye for pengene, i og med at du trenger plass til vankkkjøling og.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå