Gå til innhold

GeForce 6600GT. Noe å anbefale?

Clerion

Anbefalte innlegg

Hvordan er GeForce 6600GT AGP iforhold til kort i samme prisklasse?

Hva kan man forvente av kortet?

Hvordan vil den fungere sammen med mitt system: Ahtlon XP 2800+ og 1GB Ram?Har en Chifteck 360W PSU. Vil dette gå?

Fant et brukt til 1400 som ble kjøpt i August. Bra tilbud?

Endret av johanol
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det skulle nok funke fint det, men du kan jo ikke forvente den aller råeste grafikken, da det kortet er av den svakere sorten.

mitt tips er å kikke etter 6800gt på bruktmarkedet.

5166933[/snapback]

Tenkte jeg skulle ligge rundt 1500,- klassen og dette var anbefalt i komplett sine lister. Hvilken grafikk kan jeg forvente da? HL2 Medium 1024, glatt?

Lenke til kommentar

Hvordan vil den fungere sammen med mitt system: Ahtlon XP 2800+ og 1GB Ram?Har en Chifteck 360W PSU. Vil dette gå?

5166927[/snapback]

Eg hadde en P4 2,4ghz og GeForce 6600GT med masse disker på en Chieftec 360w. Det funket som en kule.

1400kr for ett brukt kort kan ikkje sies å være noe godt tilbud når du kan få ett nytt kort for 1295 :roll:

Point Of View GeForce 6600 GT AGP

Endret av Dragavon
Lenke til kommentar

5166927[/snapback]

1400 kr er alt for dyrt!! Ser de ligger brukt til ca. 800-1000 kr. Der bør de ligge (hvis ikke lavere).

Har selv et XFX 6600GT AGP, strålende fornøyd. Jeg kjøpte mitt med engang de kom i butikken (1/2 år siden?), og ga. ca. 1800 kr for det.

Fin regel: Brukt hardware, bør ha en god reduksjon i pris:

Du får dette kortet nytt nå for 1195,-

https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=27095

Når det gjelder ytelse. Jeg kjører med all eye candy på, i 1024x768. For å se resten av systemet, se profil.

Når det gjelder PSUen din, så holder den i bøtter og spann. Har den samme selv, men synes den bråker for mye. Jeg har derfor tatt bort vifte-dekselet og byttet til en stille 80x80 Arctic cooling fan 3 tc vifte.

Endret av torkelma
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...