potetskrell Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Ta en titt her: http://www.famfamfam.com/ 5170259[/snapback] Det er bra noen kommer med noe fornuftig. Ikke slik som andre, som ikke klarer å svare på et enkelt spørsmål.. Takk for en bra bokmerke Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Jonas Drange: Hva er det du vil frem til? Hva vet du om hva jeg kan gjøre med det bildet, eller ikke? Selv om det ligger på sxc.hu, har ikke det noe med hva jeg kan bruke bildet til, eller ikke.. Og prøver du å rakke ned på innholdet i "bloggen" min, så skal du bare reise til helvete Neida. *syt* 5170184[/snapback] Det jeg ville frem til var fornuftig. Jeg postet footeren din på bloggen din, som sier at alt innhold er kopibeskyttet mht. norsk lov. Og disse kan brukes fritt fram ? Ikke så lenge den er der! GPL lisensen sier at du kan gjøre hva pokker du vil med materialet, så lenge du beholder GPL lisensen. Comprende? Det var ikke så ufornuftig alikevel? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Jonas Drange: Hva er det du vil frem til? Hva vet du om hva jeg kan gjøre med det bildet, eller ikke? Selv om det ligger på sxc.hu, har ikke det noe med hva jeg kan bruke bildet til, eller ikke.. Og prøver du å rakke ned på innholdet i "bloggen" min, så skal du bare reise til helvete Neida. *syt* 5170184[/snapback] Det jeg ville frem til var fornuftig. Jeg postet footeren din på bloggen din, som sier at alt innhold er kopibeskyttet mht. norsk lov. Og disse kan brukes fritt fram ? Ikke så lenge den er der! GPL lisensen sier at du kan gjøre hva pokker du vil med materialet, så lenge du beholder GPL lisensen. Comprende? Det var ikke så ufornuftig alikevel? 5170917[/snapback] Hvorfor begynner du å dra frem en gammel blogg som jeg har lagt ut, og i tillegg fremstiller den som om noe er gjort feil? Jeg spurte om akkurat de ikonene du gav en lenke til kunne brukes fritt frem. (og da er jeg fullt klar over gpl osv.) Da trenger ikke folk å se en footer fra en side av meg. I tillegg så var det ikke bare det du kom frem til. Usaklig.. Lenke til kommentar
HrDings Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Det jeg ville frem til var fornuftig. Jeg postet footeren din på bloggen din, som sier at alt innhold er kopibeskyttet mht. norsk lov.Jeg tror ikke du helt forstår hva opphavsrett egentlig er. Alt man lager og publiserer (være det tekst, bilder, musikk eller video) er AUTOMATISK beskyttet av opphavsretten (faktisk inkludert denne posten her). Om man skriver det i en footer på en webside eller ikke har null og niks å si dog. Kopibeskyttet vil bare si at du ikke kan ta noe originalt innhold fra den siden og poste det et annet sted og si det er ditt eget. Det gjelder selvfølgelig ikke elementer som han ikke har laget selv. Lenke til kommentar
vidarv Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Google er din venn 5167323[/snapback] Jeg spurte om dere hadde noen anbefalninger eller gode sider, ikke noe random crap fra google. Mesteparten jeg får opp i søket ditt er sider som er overbelastet med popups og annen shit. 5167353[/snapback] Nytt google bildesøk Lenke til kommentar
MadMe Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 http://www.famfamfam.com/lab/icons/silk/ ja dette var geniale ikoner! Men kan noen fortelle meg hvordan han får til korrekt gjennomsiktighet på disse ikonene i internet explorer? Jeg får det ikke til på min hjemmeside, men han har klart det på et vis.. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Bare å lagre de med den bakgrunnsfarve du vil ha det. Eller legge inn png-hax for IE. Lenke til kommentar
MadMe Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Bare å lagre de med den bakgrunnsfarve du vil ha det. Eller legge inn png-hax for IE. 5179635[/snapback] Å lagre i den bakgrunnsfargen jeg vil ha er uaktuelt, da bakgrunnsfargen varierer der bildene brukes. Men på den siden jeg refererte til så brukes png bilder med gjennomsiktig bakgrunn, som fungerer i IE. Jeg prøvde å lagre siden lokalt, og da fungerte ikke gjennomsiktligheten lenger. Så da er det vel ett eller annet han kjører på serveren? Er det det du kaller png-hax for IE, eller er det bare for klient? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Bare å lagre de med den bakgrunnsfarve du vil ha det. Eller legge inn png-hax for IE. 5179635[/snapback] Å lagre i den bakgrunnsfargen jeg vil ha er uaktuelt, da bakgrunnsfargen varierer der bildene brukes. Men på den siden jeg refererte til så brukes png bilder med gjennomsiktig bakgrunn, som fungerer i IE. Jeg prøvde å lagre siden lokalt, og da fungerte ikke gjennomsiktligheten lenger. Så da er det vel ett eller annet han kjører på serveren? Er det det du kaller png-hax for IE, eller er det bare for klient? 5180455[/snapback] Demo Artikel Lenke til kommentar
HrDings Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Bare å lagre de med den bakgrunnsfarve du vil ha det. Eller legge inn png-hax for IE. 5179635[/snapback] Å lagre i den bakgrunnsfargen jeg vil ha er uaktuelt, da bakgrunnsfargen varierer der bildene brukes. Men på den siden jeg refererte til så brukes png bilder med gjennomsiktig bakgrunn, som fungerer i IE. Jeg prøvde å lagre siden lokalt, og da fungerte ikke gjennomsiktligheten lenger. Så da er det vel ett eller annet han kjører på serveren? Er det det du kaller png-hax for IE, eller er det bare for klient? 5180455[/snapback] http://dean.edwards.name/IE7/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå