mcgroven Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 - Ja takk, for begge deler. Det er det første som faller inn i hodet mitt når jeg fyrer opp Battlefield 2: Modern Combat. Les mer Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 No har eg ikkje verken PS2 eller Xbox, men skulle likt å testa dette ut Lenke til kommentar
Bjorn Ole Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Dere må jo også tenke på at Battlefield: Modern Combat kommer på Xbox 360, så grafikken og diverse vil bli bedre. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Dere må jo også tenke på at Battlefield: Modern Combat kommer på Xbox 360, så grafikken og diverse vil bli bedre. 5168607[/snapback] Åssen kan man dømme noe som ikkje er kommet enda? Tror nok det spillet vil bli litt annerledes enn denne versjonen Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 går det ikke ann å kjøpe mus til ps2? det må jo være en tragisk aim når du bruker kontroll :!: Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 går det ikke ann å kjøpe mus til ps2? det må jo være en tragisk aim når du bruker kontroll :!: 5168638[/snapback] FPS på konsoll funker fett det, bare du gir det litt tid til å gli inn Men er jo ikkje det samme som mus nei, by far.. Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 går det ikke ann å kjøpe mus til ps2? det må jo være en tragisk aim når du bruker kontroll :!: 5168638[/snapback] Det er likt for alle. Om du er dårlig til å sikte med to analoge spaker og en annen er god, så er det den beste som vinner. Lenke til kommentar
krizzz Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Jeg er ikke enig i at AIen er så sinnsykt god og balansert. Jeg står fast på en av missionene fordi alle folkene mine løper ut og blir slaktet av fienden. Jeg synes det virker som om devsene har skrudd opp hit-raten til fienden noe helt sinnsykt for å kompensere for crappy crappy AI. Det er i hvertfall veldig urealistisk at en løpende rifleman skal greie å treffe en sniper som ligger i skjul bak diverse ting 200m bortenfor. Når det er sagt så er det et veldig bra multiplayer spill, og jeg er helt enig i at helikopteret er *SHACKABOOM* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg