Moskus Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Som beskrevet her lager jeg et lite (amatørmessig) multiplayer spill. Nå bruker jeg System.Net.Tcplistener og TCPclient. Som beskrevet i posten nevnt over går dette altfor sent når det er flere brukere enn 2 koblet til serveren, og det er ikke forskjell på web og LAN tilkobling. Er det noen som kan gi noen tips om hvordan jeg kan lage server og klienter som takler å sende beskjeder seg imellom veldig ofte (som kreves for spill)? Må jeg bruke UDP fremfor TCP (eller hva det nå heter)? Programmerer jeg feil? Er det server eller klient som er problemet? Etc etc etc.... På forhånd takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå