Gå til innhold

Erfaringer med Elitegroup?

mghogli

Anbefalte innlegg

Faren til en kompis av meg skal kjøpe seg bærbar PC for å bruke på jobben. Han har da sett seg ut en maskin fra noe han kaller "Elitegroup", og det skulle visstnok høre til under Whitebox maskinene. Maskinen skulle være i 600-serien. Er det noen der ute som har noen erfaring fra en slik eller lignende maskin?

Støynivå? vekt? driftssikker?

Endret av mghogli
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Faren til en kompis av meg skal kjøpe seg bærbar PC for å bruke på jobben. Han har da sett seg ut en maskin fra noe han kaller "Elitegroup", og det skulle visstnok høre til under Whitebox maskinene. Maskinen skulle være i 600-serien. Er det noen der ute som har noen erfaring fra en slik eller lignende maskin?

Støynivå? vekt? driftssikker?

5166852[/snapback]

Jeg har en ECS 600 og har bare vært fornøyd så langt(hatt den i 5 uker ca).

Har ikke hengt seg opp eller noe en eneste gang. Så sant du ikke spiller, er den uten støy. Må legge øret oppå maskina for å høre noe.

Min bror har samme maskin, og han har hatt den siden slutten av august, og har heller ikke hatt problemer.

Lenke til kommentar

Har ein ECS G736 og er veldig fornøgd, uten om at det er ein pentium 4, men men. Skjermkortet røk på mi maskin. skiftet heile hovedkortet på garanti, veldig god service frå multicom.

Klart ECS maskinene skiller seg sikker ut frå dei størte levrandørane som IBM, dell. osv. men det er eit spørsmål om pris, etter min meining.

Lenke til kommentar

Hadde en 556 eller hva den het, fra elitrgoup. Kjøpt på multicom, pappa bruker den nå.

Fin skjerm, helt ok batteritid, lever helt opp til prisen. Det eneste jeg har hatt av problemer, er at noen skruer må festes i blant, så de ikke skal løsne helt og falle ut, samt at inngangen til laderen har blitt litt løs, sikkert fordi jeg har flyttet en del på maskinen med ledningen i.

Ellers er det ingen ting å utsette på de maskinene i forhold til prisen, og servicen fra Multicom er kjempebra!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...