kjellml Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 (endret) Bestillte i forrige uke en rambrikke til min laptop. Shg.no var den billigste butikken på denne brikken. Ble litt forundret over hvorfor fraktprisen var høyere enn hos andre nettbutikker. (Dette ble diskutert her) Greit nok vi gir shg.no en sjanse. Fikk rambrikken i dag på postoppkrav, hentet den å reiste hjem for å montere. Til min store overraskelse var det kun en papp plate i pakken, ingen rambrikke! Ok, kanskje de har glemt å legge den i... Ringte så til shg.no for å melde i fra. Det som sjokkerer meg er den arrogante spydige tonen kundebehandleren har! Han sier også at dette kommer til å ta tid! Er ikke ute etter å henge ut shg.no, vil bare formidle mitt syn og hvorfor jeg ikke kommer til å handle der igjen. Jeg liker god kundeservice og rask levering, velger derfor å betale litt ekstra for å bruke etablerte norske nettbutikker fremover. Endret 17. november 2005 av kjellml Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Jeg synes det er bra at du poster slike erfaringer. Når en nettbutikk glemmer å legge varen i eska SKAL de være ydmyke og beklage på det sterkeste. Da kundebehandleren har en arrogant og spydig tone tyder det på at de ikke er interessert i å yte en god kundeservice. Tror det er best å holde seg til norske nettbutikker Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Noe lignende skjedde med meg og databutikken.com. De har visst filming av pakkeprosessen så de kan gå tilbake og se hva som faktisk er pakket ned i pakken. For min del manglet en P4 2.8GHz CPU (retail boxed sokkel 478 - ja det er et par år siden). I følge han jeg snakka med kunne han se at prosessoren var pakka ned i pakken og jeg fikk direkte skylden for å prøve å svindle de for å få en ekstra gratis CPU! Eventuelt mumla han noe om at posten kunne ha tatt den. Kan jo ikke utelukke det, men pakken så ikke ut til å være åpna så vidt jeg kunne se - så jeg kom ingen vei. Ikke handlet hos dem etter det kan du si... Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Tvilen skal komme kunden til gode. Sånn er det bare. Det er hvertfall min mening. Lenke til kommentar
-Bassaddict- Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Noe lignende skjedde med meg og databutikken.com. De har visst filming av pakkeprosessen så de kan gå tilbake og se hva som faktisk er pakket ned i pakken. For min del manglet en P4 2.8GHz CPU (retail boxed sokkel 478 - ja det er et par år siden). I følge han jeg snakka med kunne han se at prosessoren var pakka ned i pakken og jeg fikk direkte skylden for å prøve å svindle de for å få en ekstra gratis CPU! Eventuelt mumla han noe om at posten kunne ha tatt den. Kan jo ikke utelukke det, men pakken så ikke ut til å være åpna så vidt jeg kunne se - så jeg kom ingen vei. Ikke handlet hos dem etter det kan du si... 5167450[/snapback] hvorfor krevde du ikke å se filmen? Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 er egentlig filming av pakkeprosessen en garanti for at de har pakket riktig? hvor enkelt er det ikke å lage en fake film? jeg bare spør? Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Tenk nå heller hvor mye filming det blir, hvis de skal filme hver ordre. Lenke til kommentar
bengh Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 De har noe liknende på IT-butikken. Der kan man gå inn på sin ordre og se bilder av pakkeprosessen. Skjønner ikke hvorfor for det er bare en 2-3 bilder som egentlig ikke sier noen ting. Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Kundesørvis er også noe jeg setter høyt hos nettbutikker, og jeg betaler heller noen kroner mer for handel hos etablerte nettstbutikker jeg vet har god sørvis. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Tvilen skal komme kunden til gode. Sånn er det bare. Det er hvertfall min mening. 5167470[/snapback] Nei, det er ikke din mening; sånn er det bare. Bevisbyrden ligger alltid hos selger. Lenke til kommentar
kjellml Skrevet 21. november 2005 Forfatter Del Skrevet 21. november 2005 (endret) Da har jeg snakket med shg.no igjen. Viste seg å være en vikar jeg hadde snakket med i forrige uke. De beklaget seg å sendte avgårde en ny rambrikke med en gang. Saken løste seg og jeg får håpe jeg mottar brikken denne gang Endret 21. november 2005 av kjellml Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Det er sørvis! Flott de rettet opp den feilen. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Det er sørvis!Flott de rettet opp den feilen. 5185014[/snapback] Det er ikke "sørvis", skulle bare mangle! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Av og til kan det lønne seg og ringe å få snakke med en noen andre en vedkommende du pratet med sist, ikke alle har likt syn på alt og man kan kanskje være mere heldig å møte på en vennligere stemme ved andre oppringing. Men fint at det ordnet seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå