Mr.Locke Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 (endret) Mente til deg ja. Jeg vil tørre påstå at folk som bruker IRC fast, på samme måte som de bruker msn har såpasse kunnskaper at de klarer å gjennomskue slike personer. Det er klart at annonymiteten virker begger veier, og at det er mange dumme mennesker der ute, men jeg vil fortsatt si at har du først lagt til noen på MSN listen din så er det mye mer personlig og "farlig", enn å snakke et par ganger med samme personen på IRC. 5220926[/snapback] Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor du snakker til meg da med "Jeg skjønner ikke at du kan si at IRC er farligere". (blir litt forvirra nå). Jeg har jo ikke sagt at IRC er farligere, jeg sier jo tvert i mot det motsatte, at MSN er farligere, 1: pga utbredelsen i Norge av MSN, og 2: fordi det er mye lettere å virke "genuin" på MSN selvom man der også kan forfalske informasjon om seg selv hvis man er en misbruker. Folk stoler mye blindere på MSN enn de gjør på IRC, selvom det finnes et hav av naive mennesker på IRC også selvfølgelig. Endret 28. november 2005 av Mr.Locke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå