Francesca_ Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Hei, er på jakt etter ny bærbar pc til allsidig bruk. Maks pris er 11000. Er student så maskinen skal taes med på lesesalen og brukes til typiske studentoppgaver samt også litt spilling. Kommer nok ikke til å spille de mest grafikkrevende spillene akkurat, civ4, AOE3, The movies og andre spill i den sjangeren. Kan hende at det kanskje kan bli et FPS også, men er av en eller annen grunn mest glad i slike spill på konsoll. PCen skal også brukes til å titte på film, så vil ha widescreen. Oppløsningen trenger ikke være mer enne WXGA. -enten turion eller pentium m prosessor - min 512 mb minne - min. 60 gb hdd, helst 80 eller mer det var vel egentlig de kravene jeg har, må selvfølgelig også ha god batteritid og være ganske støysvak. Har tittet litt på en Asus A6Km Noen som vet om dette grafikkortet duger til noe? Ser ut som en bra maskin til den prisen på papiret i hvert fall...andre forslag mottas med stor takk! Lenke til kommentar
Francesca_ Skrevet 17. november 2005 Forfatter Del Skrevet 17. november 2005 Ingen som har noen gode tips å komme med her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå