trondtrond Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 ja, som topic sier, er det en god butikk å handle på, den var jo 200 kr billigere enn på komplett når det gjelder spill så.. noen som har erfaringer derfra? Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Jeg har ihvertfall ikke hørt om dem før. Hvilket spill skal du kjøpe da? Offtopic: Ja Oblivion vil bli det villeste spillet noen sinne Lenke til kommentar
trondtrond Skrevet 17. november 2005 Forfatter Del Skrevet 17. november 2005 tenkte å gå til innkjøp av amped 3 og call of duty2! amped 3 har ikke helt next-gen grafikk og har spora helt av det realistiske imaget de har hatt før, men det ser skikkelig gøy ut. call of duty blir bare vilt! hehe, og ja, oblivion blir vilt! Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Når jeg går til http://pc-sirkelen.no så kommer jeg til http://www.demostore.no/, som ser ut til å selge webshop løsninger? Lenke til kommentar
trondtrond Skrevet 17. november 2005 Forfatter Del Skrevet 17. november 2005 det var rart. sjekk om det er en forskjell, hvis du taster www først. skal jo ikke det da, men jeg vet ikk jeg! jeg tasta inn og da kom jeg dit! men, hadde vært kos om noen kunne svare på mitt spørsmål! Lenke til kommentar
trondtrond Skrevet 17. november 2005 Forfatter Del Skrevet 17. november 2005 er det ingen som har handla der altså? da tror jeg ikke jeg skal være den første heller.. og det som var så billig.. Lenke til kommentar
kristianv Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Så ut som en seriøs side det der. "Medlem av kelkoo.no og greier." Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Bestill på oppkrav, er ikke mye som kan gå galt da. Bare servicen som kan suge. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Denne tråden passer betre under "Webshop- og butikkdiskusjoner". Tråd flyttes. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 (endret) Ser de samarbeider med vision online, så jeg stiller meg litt skeptisk til dette... EDIT : Link til tidligere diskusjon ang. dem. Endret 17. november 2005 av ronnyaa Lenke til kommentar
trondtrond Skrevet 17. november 2005 Forfatter Del Skrevet 17. november 2005 men er det noen som har handla der før, som kan si at det gikk bra? jeg gidder ikke å sitte i sofaen 2. des med xbox uten spill! Lenke til kommentar
JGR Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Jeg har ikke kjøpt noe derrifra, men jeg bor 15min unna butikken... Kjenner flere som har handlet der, og i ett av tilfellene tok det flere uker før han fikk pc'n han hadde bestillt. Og da den endelig kom var det ikke noen strømforsyning med så det tok enda lengre tid. Jeg vet ikke om det var et enkelttilfelle eller ikke, men jeg tror nok ikke jeg ville handlet der viss jeg hadde bodd lengre unna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå