Gå til innhold

Nytt Kabinett?

Anbefalte innlegg

Har trukket den konklusjonen at jeg må ha ett nytt kabinett, og nå lurer jeg på om noen har ett tips eller to=)

Det må ha:

minst 2x 3,5"

minst 6: 5.25"

masse vifteplasser

plass til 7 kort (pci og agp hullene(er ikke sikker på hva d kalles))

stor strømforsyning (mer enn 340W)

muligheter for casemodding=)

Tips mottas med takk=)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har du tilgang så bygger du ett eiget kabinett..

Blir extremt billig... koster max 20kr uten strømforsyning... (koster ca 20kr for rammen, fronten koster vel litt mere)...

Da har du vertfall gode muligheter for case-mods og RIKLIG med plass! Bare husk å bygg stor nok.. Altid godt med god plass...

Lenke til kommentar

Chieftec tower er jo passelig!

360w

6x5,25"

6x3.5"

2X3,5" ekstern

7slots hvis det var det du mener med de pci og agp greiene...

Driver og moder på chieftec selv... ganske greit! er en nybegynner på moding... Men å få av topplokket er en annen sak...

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-29 21:10, King_mephisto skrev:

Driver og moder på chieftec selv... ganske greit! er en nybegynner på moding... Men å få av topplokket er en annen sak...

Har chieftec selv. Hater den kassa fordi den IMO er elendig utgangspunkt for modding dvs fronten ødelegger alt. Uansett hva jeg gjør så vil folk tenke "chieftec" :sad: men men, om du bare skal sette inn plexi og neon så er det sikkert ok valg

Å få av topplokket er forvørig veldig enkelt. Du tar drillen og borrer av popnaglene :smile:

Lenke til kommentar

skulle fint klart å lagd eit kabinett billig.. 20kr var kanskje å ta det litt drøyt.. men skulle klart det til 100,-.. Pga at pappa'n min er sjef på ein bedrift der eg kan få tak i det meste av matriale helt gratis.. 1 mekanisk sal og 1 elektrisk sla! så eg har god tilgang..

Lenke til kommentar

hei kabinettet du leter etter heter lian-li pc71usb

det selges av microplex og databutikken. kabinettet har seks 8cm vifteplasser, ferdig levert med blå leds til av/på + hd. av strømforsyning vil jeg anbefale de nye lepont strømforsyningene (microplex) de kommer i 420w,470w og 520w.

har selv pc71usb, har ikke modda det så mye enda bare satt inn fanbus, termometer, plexi samt satt inn noen kule biohazard fan grils. lepont strømforsyningene er jeg sykt fornød med bestillte to 520w for 1 mnd. siden, mener selv de er bedre en enermax.

lykke til

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...