nree Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 (endret) Topic sier vell det meste, hvorfor har forumet bare blitt tregere og tregere? Kansje på tide og oppdatere lingja og hardwaren til serveren? Ikke vet jeg, noen andre som har samme "porblem"? Slik som nå mista jeg tilkoblingen ett par ganger før jeg kunne poste dette.. Edit: Endret litt på topic.. Endret 17. november 2005 av goggen90 Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Jepp, det har tatt over et minutt å laste hver side de siste tre dagene. Ueland, jeg så du leste tråden, vet du hva som er problemet? Lenke til kommentar
pej Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Vi har tekniske problemer med den ene serveren som brukes til forumet. Vi er klar over problemene og det blir jobbet med saken. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Inntil videre regner jeg med at alt vil fungere greit, men vi kommer til å utføre mer teknisk vedlikedhold fremover for å sørge for at alt oppfører seg smertefritt. Kommer det flere problemer så bare si ifra her, men vi trenger ikke 10 poster hvert minutt ang problemene. Lenke til kommentar
nree Skrevet 17. november 2005 Forfatter Del Skrevet 17. november 2005 Takker for svar Ser ut som forumet er raskere nå, men det går vell i bølger regner jeg med Lenke til kommentar
pej Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 *automatisk svar* Problemet er løst, stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg