Misantropen Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Det eneste som har manglet på konsoller egentlig er oppløsningen, den saken er i boks nå. Men vi får vente å se....spillmagasinet sier at Perfect Dark Zero ser like bra ut som Halflife2.... 5171481[/snapback] Nå er det et rimelig stort gap i spillbarheten mellom HL2 og PDZ da men selv om noen mener de "ser" like bra ut. FPS på konsoll har elendig spillbarhet, mens andre typer spill derimot er svært godt egnet for konsoll (slossing, bilspill, slossespill f.eks.). Lenke til kommentar
Fedorov Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Det eneste som har manglet på konsoller egentlig er oppløsningen, den saken er i boks nå. Men vi får vente å se....spillmagasinet sier at Perfect Dark Zero ser like bra ut som Halflife2.... 5171481[/snapback] Nå er det et rimelig stort gap i spillbarheten mellom HL2 og PDZ da men selv om noen mener de "ser" like bra ut. FPS på konsoll har elendig spillbarhet, mens andre typer spill derimot er svært godt egnet for konsoll (slossing, bilspill, slossespill f.eks.). 5236477[/snapback] Så derfor Halo selger millioner og fps generelt selger bedre på Xbox enn PC nå ? Kan vel ikke være så elendig da.. Skjønner ikke hva som skal være så jævlig vanskelig med å spille med begge deler.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Litt OT; men saumfarte Sogndal for mulige 360 inntak i morra, fikk til svar i den eine at største Elkjøp i Oslo fekk inn 12 maskiner bare :!: Jaja, lykke til for oss som ikkje har fårhåndsbestilt Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) Det er berre den samme historien om igjen. Det tar eit halvt år så kjem det hardware til pc som slår ut xbox 360. Endret 1. desember 2005 av fenris1911 Lenke til kommentar
Fedorov Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Det er berre den samme historien om igjen. Det tar eit halvt år så kjem det hardware til pc som slår ut xbox 360. 5237658[/snapback] Hjelper ikke så lenge spillene bare bruker en brøkdel av ytelsen til de beste PC`ene. Finn meg en 733mhz PC med 64meg ram som kjører Doom 3, Far Cry og Half Life 2 like bra som Xbox. Stor fordel for utviklerne at de kan tyne max på konsoller, de vet hva alle har. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Jeg mener jeg leste når alt Xbox 360 og PS3 oppstyret starta, at det var en lov eller regel eller noe som sa at man ikke kunne lansere en ny konsoll før den gamle hadde vært på markedet i 7 år. Jeg har ikke noe link eller noe for å støtte dette, men mener at det var noe sånt jeg leste. Og det sier vel seg selv at spill kommer til å se mye bedre ut på pc innen den tid har gått. For min del så liker jeg best å spille på pc. Men jeg har jo også min playstation 2 og psp som jeg også spiller på. Og når ps3 kommer så skal jeg uten tvil kjøpe den. Jeg foretrekker som mange sier, så spille fps spill med mus og tastatur på pc. Men hvis det kommer mulighet for å koble til mus og tastatur til en konsoll (for eksempel xbox 360 eller ps3) og spille med dette, så kan jeg se for meg at jeg da kommer til å spille mer på konsoll enn på pc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå