Getaway in AA Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 (endret) Er nokia 6230I en bra tlf. ska ha ny tlf, til maks 2500-., og syns denne va mest fornuftig. Noen som har erfaringer med den, eller vet noe OM DEN? Kan man få rutenett i Nokia 6230i, eller er det sånn som er på, f.eks Nokia 3510i, sånn at du må bla og det vises kun en ting om gangen, som f.eks meldinger, en trykk ned ,så telefonkatalog. Vil helst ha rutenett , og vil være sikker før jeg kjøper telefonen Korsen e videopptaka på Nokia 6230i? erfaringer? Henger telefonen seg opp av og til? Er skjermen bra? er en bra til spilling? PÅ forhånd takk Har hørt at lydkvaliteten på mp3 swkal være suveren, og bedre enn k750, w550 og de der. Er det sant? Lurte siden jeg skal bruke den som en liten mp3 spiller Endret 18. november 2005 av Getaway in AA Lenke til kommentar
Axl@hw Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 (endret) Jeg har denne telefonen, og er stort sett veldig fornøyd med den. Jeg kan påpeke noen ting jeg ikke er så fornøyd med: 1. Radioen. Den hopper frem og tilbake mellom stereo- og monoradio. Såpass irriterende at jeg velger å la den stå på mono hele tiden. 2. Spillelista til MP3-spilleren. Den skiller ikke mellom de låtene du legger inn og ringe-tonene som er i et format den takler. Blant andre Nokia-tune havner i spillelista. 3. Alarmen. Om du har satt mobilen på lading over natta, samtidig som du har på alarmen, vil du ikke høre alarmen før du trykker OK på meldinga "Batteri fullt". Ikke sikker på om det gjelder bare i "Lydløs" modus, uansett en kjekk bug Utover dette har jeg ikke noe å utsette på den. I det store og det hele fornøyd med kjøpet. -A Endret 17. november 2005 av Axl@hw Lenke til kommentar
Dolce_vita Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 1. Radioen. Den hopper frem og tilbake mellom stereo- og monoradio. Såpass irriterende at jeg velger å la den stå på mono hele tiden.Noe spm hovedsaklig skyldes dårlig radiodekning i området du befinner deg i, ikke selve telefonen.2. Spillelista til MP3-spilleren. Den skiller ikke mellom de låtene du legger inn og ringe-tonene som er i et format den takler. Blant andre Nokia-tune havner i spillelista.Velger du selv mappa telefonen skal finne musikken i slipper du å ha Nokia-tune i spillelista.3. Alarmen. Om du har satt mobilen på lading over natta, samtidig som du har på alarmen, vil du ikke høre alarmen før du trykker OK på meldinga "Batteri fullt". Ikke sikker på om det gjelder bare i "Lydløs" modusHøres noe rart ut. Har ikke opplevd dette. Alarmen ringer selv om telefonen står i "lydløs modus" alarmen slår igjennom til en hver tid, fungerer også når telefonen er avslått. Alarmen i kalenderen derimot vil ikke følge det samme mønsteret. Ellers vil jeg si meg enig. Nokia 6230i er en generelt bra telefon. Regner med at prisen kommer til å synke noe i løpet av kvartalet, ettersom nye telefoner er på vei. Lenke til kommentar
Axl@hw Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Ok, greit å vite. Da er det dårlige forhold på trikken mellom Torshov og Oslo S da Synd å "kuppe" tråden men hvordan velger jeg hvilken mappe spillelista henter sangene fra? Jeg trodde telefonen søker gjennom alle mapper etter filer den takler og legger de til. Jeg finner ikke valget du nevner i Musikkavspilleren. -A Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Absolutt en god telefon. Hadde forgjengeren, 6230 uten i, og den var genial, noe av det beste jeg har hatt. Så da er nok ikke den nyere versjonen noe dårligere. Lenke til kommentar
Axl@hw Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 * Du kan enkelt endre menyen til et rutenett ja. * Jeg har ikke opplevd at den henger seg opp. * Jeg aner ikke hvordan lyden i de andre telefonene du nevner er, men isolert sett synes jeg lyden er helt kurant. Jeg har kjøpt adapteret AD-15 i tillegg, da kan jeg bruke egne hodetelefoner. Spill og video-opptak sysler jeg ikke med.. -A Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå