m-momr Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 hei, finnes det noe tastatur med et display på hver tast? sånn at man kan programere hver tast selv? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Du har et som heter Optimus keyboard. Det ser utrolig tøft ut. Kjøper det kanskje selv også. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 (endret) Sikker på at man får kjøpt det da? Edit: "We hope it will be released in 2006.". Ikke noe å satse på mao. Endret 17. november 2005 av Goophy Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Ingen som vet noe mer enn dette? Dette er helt klart det aller tøffeste tastaturet jeg noensinne har sett. Jeg ofrer glatt policyen min om "enkelt og stilrent uten ekstra dilleknapper" og betaler en god sum penger på flekken for det der. Lenke til kommentar
FVH Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Er det lys i bokstav-tastene? Det er noe jeg ønsker meg for chatting i mørket under spilling! Noen som vet om tastatur med lys? Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 (endret) Syns det både var funksjonelt og pent jeg. Eneste som "ødelegger" stilen litt er muligheten for farger, ser litt glorete ut da. Edit: Hadde vel også blitt billigere med kun sort hvitt? Endret 23. november 2005 av Sigurd2 Lenke til kommentar
underground Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Er det lys i bokstav-tastene?Det er noe jeg ønsker meg for chatting i mørket under spilling! Noen som vet om tastatur med lys? 5197063[/snapback] Dette tastaturet har lys i tastene. Ikke så veldig dyrt heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå