Dan Hansen Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 Quote: Den 2002-08-30 23:20, Shithead skrev: Quote: Den 2002-08-30 20:40, Hondaen skrev: Jeg har selv et kamera utendørs, det står 30 meter unna oppe på taket. Er et vanlig sort/hvitt kamera som gir signal ut via composite og inn på tv tuneren min.. det er den enkle løsningen. Har forresten 2 motorer på det så jeg kan styre den i X og Y plan nede fra rommet =) Hmmmm.. Høres ut som en sak for datatilsynet dette her! Du har vel ikke fått lov til å sette opp dette kameraet tenker jeg! Han trenger ikke det hvis han f.eks bare overvåker hønsegården sin Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Hvordan går det med denne saken? Kommer det noen "drittbilder" snart? Lenke til kommentar
AVF_Kokken Skrevet 14. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2002 Foreløpig lagt på is. 2 grunner: Finner ikke USB WEB kamera med liten nok dimensjon Bruksområdet er på hytta og den er nå blitt vinterstengt. Sommeren er død, lenge leve sommeren 2003 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Quote: Den 2002-08-30 20:40, skrev Hondaen:Jeg har selv et kamera utendørs, det står 30 meter unna oppe på taket. Er et vanlig sort/hvitt kamera som gir signal ut via composite og inn på tv tuneren min.. det er den enkle løsningen. Har forresten 2 motorer på det så jeg kan styre den i X og Y plan nede fra rommet =) Paranoid eller noe? :razz: Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-14 08:20, skrev Cappo: Quote: Den 2002-08-30 20:40, skrev Hondaen: Jeg har selv et kamera utendørs, det står 30 meter unna oppe på taket. Er et vanlig sort/hvitt kamera som gir signal ut via composite og inn på tv tuneren min.. det er den enkle løsningen. Har forresten 2 motorer på det så jeg kan styre den i X og Y plan nede fra rommet =) Paranoid eller noe? Neida.. lagde til greiene under Big Brother farsotten, synes det var litt stilig å justere et kamera i flere retninger osv så dermed sveiste jeg sammen noen motorer som blir brukt til parabol anlegg =) Har ikke zoom da.. ( yet...) Bare et artig prosjekt..! Det finnes forresten aktive USB forlengere som kan brukes.. 5 meter/enhet. Sjekk http://www.leteng.no/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå