Gå til innhold

Har du sett en "lydløs" mus?

Anbefalte innlegg

Jeg er så heldig å ha en kone som aksepterer at jeg har PC'en i stuen ;-)

Men klikkelyden fra musen plager vettet av henne...

Jeg har forsøkt å finne rolige mus på nettet og i databutikkene i området, men det er visst ikke så mange som sliter med dette. Den trenger ikke være helt lydløs, men så lav som mulig. Jeg vil ikke ha pousepad/touchpad.

Er det noen som har noen gode tips? Jeg vil helst ikke skru opp musen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøvde denne her om dagen, rimelig støysvak med tanke på museklikk, men ikke helt stille.Beste er vel å dra til litt fler databutikker å prøve ut selv.

Men ser ikke helt poenget i en mus som ikke lager lyd når en klikker på den når tastaturet uansett vil bråke som bare det når en taster ivei. Det må vel kona være mer irritert over?

Lenke til kommentar

Jeg burde kanskje nevnt at jeg spiller :)

Bruker derfor ikke tastaturet så mye at det plager henne...

Jeg har funnet en side på nettet som beskriver hvordan man modder en mus til å bli roligere, men jeg vil kjøpe en.

Skal titte på

8422.jpg

men jeg vil helst ha en med ledning :)

Det burde være produsenter som tenker på dette, bryteren i musen klikker fordi vi vil at den skal, ikke fordi den må (tror jeg). Jeg har vert innom mange butikker og testet MANGE mus. Selgerene ser rart på meg, men når alle komponentene i maskinen skal være stille så kommer kanskje mus og tastatur etter?

Den enkleste løsningen blir nok å gi kona headset til jul, så hun kan se på tv :roll:

Lenke til kommentar

MA086_lm.jpg

Ble litt tatt på sengen av den musa der...

Er egentlig innbitt antiepleperson, men inrømmer gjerne at de leder over alle andre når det gjelder produktdesign!

Vurderer å besøke nærmeste eplehandel, håper ingen ser meg gå inn :blush:

Lurer på om man kan legge inn XP på de nye maskinene deres når de kommer med Intelprosessor?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...