Howard Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 MSI har offisielt lansert sitt grafikkort basert på GeForce 6800 GS-brikken. Kortet er allerede i salg her til lands. Les mer Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Kortet hadde sikkert vært mer attraktivt, hadde de fått presset prisen til iallefall like under 2000. Billigste jeg har sett 6800GS-kort til i USA er $209 (1397,-) Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Det er litt trist at det ikke kommer i AGP-versjon, fordi jeg tror at dette kortet er akkurat det heftigste det er verdt å ha på min et par år gamle amd XP2400-maskin. Men men, en kan da ikke få alt en ønsker... Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Det er litt trist at det ikke kommer i AGP-versjon, fordi jeg tror at dette kortet er akkurat det heftigste det er verdt å ha på min et par år gamle amd XP2400-maskin. Men men, en kan da ikke få alt en ønsker... 5167221[/snapback] Ser ut som ditt ønske kommer i oppfyllelse. http://www.hardware.no/nyheter/skjermkort/..._ikke_dod/21078 Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Ser ut som ditt ønske kommer i oppfyllelse.http://www.hardware.no/nyheter/skjermkort/..._ikke_dod/21078 Heh! Konge. Da blir det sikkert den siste skjermkort-oppgraderingen jeg gidder gjøre på denne maskinen. Hjelper å syte skjønner jeg... Lenke til kommentar
Tor-K-El Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Kortet ser ganske bra ut. Ut i fra testene jeg har sett, er det rett i helene på 6800GT. Det som er bra med dette kortet er lavere strøm forbruk og MSI D.O.T. Ganske kuult Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå