Overklokk Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Mitte aller seneste bygge er snart klart. Det er en Cascade som Kinc skal bruke på DH Den har 2 stk 18ccm Danfoss kompressorer + Chilly1 evap++++ Testet den i går på min FX57 og fikk denne temperaturen i Bios når cpu kjørte 3800Mhz ved 1,8volt. Mitt termometer viste da hyggelige -101c på evap. Deretter var det på tide å load teste herligheten... dro prosessoren opp i 3,9Ghz med 1,808v og belastet den med Rickey Tweaken som sørger for enorm varme utvikling på CPU. Blir spennende å se hva Kinc sin cpu kan klare med denne cascaden Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Nice! *som vanlig* Hvordan gjør du det når det er to evaper på samme systemet? Er det mulig å få til en "sli-kjøler" av en Vapo LS f.eks? Lenke til kommentar
MagE Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Utrolig tøft Hvor mye koster herligheten? Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Nice! *som vanlig* Hvordan gjør du det når det er to evaper på samme systemet? Er det mulig å få til en "sli-kjøler" av en Vapo LS f.eks? 5166529[/snapback] Det er mulig, mener du må lodde på to kapillærrør (som går til to evaps) på filteret etter kondensatoren. Men kompressoren som sitter i en Vapo LS er vel litt i svakeste laget, men det kan godt hende den klarer greie GPU-temps med to evaper. Bare jeg får konfirmert meg og får litt penger skal jeg nok prøve meg på et propan-prosjekt med dual evap, håper jeg, da , men er litt redd for å bruke propan i og med at det er så lett antennelig. Sinnssykt pent, Overklokk, hva er rickey tweak, btw? Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Kinc har vel snart lagt igjen en formue hos deg? Lenke til kommentar
tbend Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 (endret) Tilogmed i børsta ALU? Sykt fett... Du kunne ikke lagt ut Link til "Rickey Tweaken" så jeg får se om det en noen tess i den Endret 20. november 2005 av tbend Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå