Januar333 Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 biltema har sånne gummi klosser som man kan bruke hvis fjærene har sigi for mye.. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Marvil: Jeg kan ihvertfall fortelle om at min 240 har hatt slike under fjørene i 4 år ca nå.. på orginal-fjørene that is, og de er fremdeles bra... Sånn FYI bare altså Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Funker sikkert på noen. Jeg gidder vertfall ikke ta sjangsen på det når folk har brekt fjørene på det.. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 For meg, blir det en kriseløsning, mens valsing av hjulbuene, eller dreiing av felgene er en permanent løsning Sliter med det samme problemet, så har nødbanka hjulbuene på Opel'n Lenke til kommentar
smokejumper Skrevet 25. november 2005 Forfatter Del Skrevet 25. november 2005 Heia! Hmm... blir nok heving av bil igjen til jul. Gidder ikkje dette lengre. Var gøy så lenge det varte! Man trenger vel ikkje få nytt vognkort igjen viss man setter på original fjør og demp igjen ? Går det evt. an å kun sette på original bak? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå