Vikarotta Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 (endret) link-->Transgaming Technologies Transgaming har nettopp sluppet Cedega 5.0 og swiftshader. Det nye er at man kan kjøre nesten alle nye spill på linux. Blandt annet mitt yndlingspill Battlefield 2, og for å nevne noen andre spill World of WarCraft, Dungeon Siege 2, Madden 2006, Half Life 2, City of Villains, WarCraft III and Star Wars Galaxies Det påståes også at cedega skal kjøre spillene opptil 2xraskere med samma hardware i forhold til MS windows Dette skal testes ut ! Da blir det kanskje farvel windows ! Skal bare finne ut hvilken linux jeg skal kjøre den på... Er litt noob selv når det gjelder linux... Endret 17. november 2005 av Vikarotta Lenke til kommentar
V-by Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Detta ser ut som noe en må prøve! Linux here i come Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Ubuntu er finfin linux for nybegynnere Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Er allerede en tråd om dette på Linux/unix-delen av forumet. Lenke til kommentar
abze Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 (endret) teste ut kubuntu i vmware, ser bra ut einaste kjipe, er at jeg klarer ikke å få til vmware tools, for bedre farge og screenresolution (eller hva det hetter) tror der er problemer med det når du bruker linux i vmw! Endret 17. november 2005 av abze Lenke til kommentar
dabear Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Problemet her er nok ikke verken linux eller vmware, men heller: PEBCAK (google it). Cedega (tidligere winex, basert på wine). I tillegg kan det jo nevnes at nå som wine 0.9 er sluppet, funker hl2 med små endringer (guide på *nix forumet). Det dere må tenke på, er at du uansett vil få bedre hastigheter dersom spillet kjører nativt (det vil si i windows) enn gjennom en emulator (altså wine/cedega). Har du allerede kjøpt windows, ser jeg ingen grunn til å anskaffe seg cedega til 5$ i måneden (viss du da ikke gidder bruke cvsversjonen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå