Gå til innhold

Lei av windows ? sjekk ut dette ?

Anbefalte innlegg

link-->Transgaming Technologies

Transgaming har nettopp sluppet Cedega 5.0 og swiftshader. Det nye er at man kan kjøre nesten alle nye spill på linux. Blandt annet mitt yndlingspill Battlefield 2, og for å nevne noen andre spill World of WarCraft, Dungeon Siege 2, Madden 2006, Half Life 2, City of Villains, WarCraft III and Star Wars Galaxies

Det påståes også at cedega skal kjøre spillene opptil 2xraskere med samma hardware i forhold til MS windows

Dette skal testes ut ! Da blir det kanskje farvel windows !

Skal bare finne ut hvilken linux jeg skal kjøre den på... Er litt noob selv når det gjelder linux...

Endret av Vikarotta
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

teste ut kubuntu i vmware, ser bra ut :love:

einaste kjipe, er at jeg klarer ikke å få til vmware tools, for bedre farge og screenresolution (eller hva det hetter) ;)

tror der er problemer med det når du bruker linux i vmw!

Endret av abze
Lenke til kommentar

Problemet her er nok ikke verken linux eller vmware, men heller: PEBCAK (google it). Cedega (tidligere winex, basert på wine). I tillegg kan det jo nevnes at nå som wine 0.9 er sluppet, funker hl2 med små endringer (guide på *nix forumet). Det dere må tenke på, er at du uansett vil få bedre hastigheter dersom spillet kjører nativt (det vil si i windows) enn gjennom en emulator (altså wine/cedega). Har du allerede kjøpt windows, ser jeg ingen grunn til å anskaffe seg cedega til 5$ i måneden (viss du da ikke gidder bruke cvsversjonen)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...