EVH Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 (endret) Halla. Har fått ut en begynnelse av siden min nå. Tar gjerne imot kritikk, men kommer ikke til å gjøre så alt for store forandringer med det første, vil først få inn alt innholdet. Det jeg lurer på er hvorfor Index.php hopper til venstre i forhold til alle de andre sidene. Har på følelsen at det er pga cutenews.. Fordi det skjer ikke når jeg tester i dreamweaver. siden min: http://home.no.net/edi/eddie/index.php Takk =) (kan ikke komme på no bedre emnetittel ) Endret 17. november 2005 av Edmanzor Lenke til kommentar
resol Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Det er fordi det kommer scroll på index og ikke på de andre sidene... Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Du kan begynne med å separere html og css, og se litt på kodinga for nyhetene, hver nyheter har utrolig mye unødvendig kode. Lenke til kommentar
EVH Skrevet 17. november 2005 Forfatter Del Skrevet 17. november 2005 Du kan begynne med å separere html og css, og se litt på kodinga for nyhetene, hver nyheter har utrolig mye unødvendig kode. 5166593[/snapback] Hahaha. Faen det er sant det. Tror jeg har misforstått kodinga i cutenews litt.. Den følger jo min vanlige css fil den? Skal få fiksa det.. Uansett. Noen andre som bruker cutenews her som merker at den inniblandt bruker utrolig lang tid på å gjøre forandringene? f.eks skrive en ny nyhet. Noen ganger tar det jo 100 år før den kommer. Er dette pga den klønete kodinga og? Eddie. Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Noen ganger tar det jo 100 år før den kommer. Er dette pga den klønete kodinga og? Det er nok Start.no (home.no.net) som er litt treig noen ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå