Gå til innhold

AVI to DVD


Disease

Anbefalte innlegg

Leter etter et eller anna Avi/mpg to DVD program. Har prøvd en rekke programmer, men er ikke fornøyd med noen ennå.

 

- Det må være simpelt. (uten masse konfigurasjon)

- Det skal kunne brenne ut dvd'en

- Det skal støtte subtitles

- Det skal være mulig og lage menyer

 

Noen som har noen anbefalinger å komme med ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg forstår ikke hvordan vcd og svcd klarer å holde filstørrelsen nede mens et avi til dvd program blåser den samme filen opp til mange gigabyte. Jeg ønsker å brenne ut ting jeg har tatt opp med mitt digitalekamera på dvd plater for å spille av i dvdspillere som ikke støtter divx, men 10 min i bra kvalitet er gjerne over 1gb mens jeg kan brenne ut godt over en time i like bra kvalitet i vcd format på under 1gb.........

 

X.

Lenke til kommentar
Jeg forstår ikke hvordan vcd og svcd klarer å holde filstørrelsen nede mens et avi til dvd program blåser den samme filen opp til mange gigabyte. Jeg ønsker å brenne ut ting jeg har tatt opp med mitt digitalekamera på dvd plater for å spille av i dvdspillere som ikke støtter divx, men 10 min i bra kvalitet er gjerne over 1gb mens jeg kan brenne ut godt over en time i like bra kvalitet i vcd format på under 1gb.........

 

X.

5166562[/snapback]

 

Da bruker du feil instillinger. Fila trenger nødvendig vis ikke å bli større en 700 mb, med 1 og en halv time film. Og da er kvaliteten god.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...