abene Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Office 12 Beta 1 sluppet Microsoft Office 12 Beta 1 er nå gjort tilgjengelig for betatestere, og har fått et nytt brukergrensesnitt. Verktøylinjene er erstattet med såkalte "ribbons" som justeres etter hva brukeren holder på med. Les artikkelen her Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Er blitt trukket ut Skal se om jeg for lastet det ned ikveld. Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Er blitt trukket ut Skal se om jeg for lastet det ned ikveld. 5166375[/snapback] Gratulerer. Kunne du gi oss litt screenshots og komentarer når du har fått skjekket det ut. Det virker oppløftende at den bare er på 400 MB og ikke krever mer systemressurser enn Office 2000 (merk at jeg skriver krever, den bruke litt mer enn Office 2000 vis den har mer å ta av) Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 (endret) Har prøvd den selv nå, må si jeg liker det jeg ser, selv om det tar litt tid å bli vant med. Menysystemet er ihvertfall HELT endret. Tror nok jeg kanskje skal kjøpe denne pakken når den kommer Endret 17. november 2005 av Psykopatisk Kaffelefse Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Kommer ikke inn til http://beta.microsoft.com jeg Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 **DO NOT REPLY - THIS E-MAIL IS BEING SENT TO YOU FROM AN UNMONITORED ACCOUNT.** Hello, We have received numerous reports this morning of users being unable to access BetaPlace, experiencing long delays, and some reports of download issues. We have escalated the problem and it should be resolved shortly. We appreciate your patience as we work to correct the issue. Thank you, Office Customer/Partner Programs Team Akkurat ja Lenke til kommentar
KiKKA Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 er det noen som har norsk autokorrektur på betaen sin? Får det ikke helt til å funke har lest noe om at man (vertfall i 2003) må legge til norsk ordliste.. Hvordan gjøres det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå