Mafo Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Hvis Upstream får det som de vil, kan du snart vise frem både bilder fra sist nachspiel og tekstmeldinger direkte på veggen. Nå er nemlig den mobile prosjektoren på vei. Les mer Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 etterhvert blir disse sikkert innebygd i tlf. gleder meg til å se hvordan en mobil er om 5 års tid.. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 (endret) etterhvert blir disse sikkert innebygd i tlf. gleder meg til å se hvordan en mobil er om 5 års tid.. 5166081[/snapback] Hvis ikke batteriene blir revolusjonert snart: død etter 5 minutter Men joa, bortsett fra det hadde det vært en stilig feature Endret 17. november 2005 av Blib Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Vil bare først kommentere: Projektor skrives uten "S". Vil foreslå at denne korrekturfeilen rettes opp. Den skriker liksom mot en Dette har jeg ventet på. I år var hypen mp3-spillere i mobiler. 2006 blir det wifi og tv som blir hypen. Kanskje 2007 blir projektor-året Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 etterhvert blir disse sikkert innebygd i tlf. gleder meg til å se hvordan en mobil er om 5 års tid.. 5166081[/snapback] Hvis ikke batteriene blir revolusjonert snart: død etter 5 minutter Men joa, bortsett fra det hadde det vært en stilig feature 5166102[/snapback] ja jeg vet.. batteri teknologien ligger egentlig langt etter teknologi nivået på mobiler og laptops idag egentlig, under 3 timers batteritid på min dell i6000 liksom, det er ikke mye å skryte av. og det er med batterisparings greiene på og S60 mobiler osv, mange av dem som såvidt varer en dag hvis du bruker den litt.... nei håper brenselcelle tekn. slippes snart og at den tilbyr vesentlig bedre kapasitet enn nåværende li-ion osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg