Gå til innhold

God, klokkevennlig ram til 754 system


cybervision_

Anbefalte innlegg

Jeg er ute etter litt kvalitets ram pga klokking av CPU.

 

Jeg vil ha et anerkjent merke, og det må være komptatibelt med ASUS nf4-4x hovedkort. Altså 754

 

Hva vil dere anbefale? Har hørt at det er en del kompatibilitetsproblemer med 754 og ram, stemmer dette?

 

Fint om dere kommer med forslag, og jeg gidder ikke å legge mer enn rundt 1000 i 1 gig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så langt som jeg vet så vel ikke jeg dual-channel, har jeg? Eller er det slik at ramen er samme som single channel men at det er to brikker som matcher? 754?

 

Slenger med et bilde av ramen min i CPU-Z, fint om noen med peiling kan si om det er god eller dårlig ram, dette er på stock speed på alt.

post-25958-1132227047_thumb.jpg

Endret av cybervision_
Lenke til kommentar

nej det stemmer 939 som jeg har støtter duall channel ikke 754

jeg fåreslo den rammen fordi den er klokkevennelig ..noe som trådstarter spsifik vil ha

det at det står dual channel i det settet betyr gasnke enkelt at de er 2 brikker som da tar opp to slots/channel

:!: og da kan cpu (om støttet) kjøre duall channel..

 

nå om dagen får man 1024 ram på en brikke vet så da er det viktig og skrive opp hva man selger. :roll:

 

til pels: du fåreslår akk det motsatte av hva trådstarter spørr etter Corsair Value S RAM er Meget bra ram! men da han spesifik spør etter overklokkbar ram er ikke dette ramen og gå etter

dette kan jeg si for jeg har brukt den rammen.

Endret av usæl-gesæl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...