Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Vil ikke BOOTE fra cd :S:S

Anbefalte innlegg

Hallol jeg skal formatere systemdisken min..

Problemer

1. Får uansett hvem meny jeg velger i Innstallere Windows XP cd`n ikke valget om å formatere

2. Prøvd begge alternativene jeg får, som er; Reparer eller Lag ny

3.Nå har jeg windows xp x2

4. Når jeg vil boote fra xp cd`n for å se om jeg får opp valget da istedenfor å sette i cd`n mens windows er i gang så vil den ikke boote :S Jeg har satt CD-Rom som 1st boot device i bios og trykker F11 som en gal for å komme inn i boot meny under oppstart, der velger jeg også cd rom... men hva skjer? ikke en dritt?!?

¨nå er jeg så jævla irritert på den pc`n at FY F*****)!&¤=(/#%!(/&%!=)(#¤?!)?@£@£$@$€}£$[€}£][=!"(/¤!!/#%!/#%=(/%)(!(#¤

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Får uansett hvem meny jeg velger i Innstallere Windows XP cd`n ikke valget om å formatere

2. Prøvd begge alternativene jeg får, som er; Reparer eller Lag ny

5165791[/snapback]

Når du skal velge partisjon for å installere windows på, har du muligheten til å slette partisjoner? I så fall er det bare å slette den først for så å be den om å installere der, da vil den formatere automatisk.

Lenke til kommentar

har nå fått til å formatere... men får blåskjerm når maskina skal rs`e seg for at man skal skrive inn datoer ol. når jeg innstallerer så får jeg beskjed om at det mangeler 10 filer elns.. tror dette er den ene disketten som fulgte med hk. drivere til hdd... når jeg ser på msi sine hjemmesider forå få lagd en slik diskett med de filene jeg trenger.. filene der er jo på 50mb!!11enen har jo ikke plass til det på en liten stakkars diskett :( hvordan skal jeg få valgt meg ut bare de filene jeg trenger?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...