[SuiCidE] Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 hei, skal ha meg nye høytalere fordi de gamle låter så styggt at de ikke er verdt plassen de opptar. Lurte litt på B&W DM 604 S3 noen som har noen andre forslag til høytalere i samme prisklasse? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 System Audio SA1750 og Patos Lyrics 402 er knallgode høyttalere i ca samme prisklasse. Kommer egentlig litt ann på hva slags lyd du liker. Hvis du ender opp med B&W DM604 må du ha en ganske kraftig og strømsterk forsterker for å drive den. DM 604 er glade i effekt. Lenke til kommentar
phax Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 du kan jo ta en lytt på Dali Ikon 7 kanskje, selv vurderer jeg Ikon 6 nå, den har høstet utrolig mye skryt. Lenke til kommentar
[SuiCidE] Skrevet 20. november 2005 Forfatter Del Skrevet 20. november 2005 Takkfor tipsa folkens! ut å lytte nå Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Skal vedde på at du ender opp med B&W, uansett om de krever mer strøm. De er farlig lett å like. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Skal vedde på at du ender opp med B&W, uansett om de krever mer strøm. De er farlig lett å like. 5179760[/snapback] De høyttalerne krever litt plass da. Om de står i en liten stue så blir det lett grumsete bass. Jeg vurderte B&W DM604 S3 til min nye stereo, men jeg kommer nok til å gå for Dali Ikon 7 etter å ha hørt på begge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå