Teufel Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Kjører idag 3 disker og en DVD brenner på IDE. Er det mulig og koble til ekstra disker på S-ata portene og kjøre S-ata og IDE samtidig? Lenke til kommentar
mosher Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 (endret) Om din BIOS støtter dette, må du sette det opp slik at det funker. Tror ikke det står rett default, gjorde ikke det på mitt MSI 865PE-Neo2 kort. Men funker fint nå, 3 SATA disker og en PATA disk og en cd brenner på IDE. Mosher Endret 16. november 2005 av mosher Lenke til kommentar
Teufel Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 Flott. Har du noen anbefalinger ved kjøp av disk? Har dette hovedkortet: MSI K8N NEO2 FX Kan jeg bruke SATA2 på dette? Lenke til kommentar
torkelma Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Flott. Har du noen anbefalinger ved kjøp av disk?Har dette hovedkortet: MSI K8N NEO2 FX Kan jeg bruke SATA2 på dette? 5165684[/snapback] Ja du kan bruke en SATA II disk, men du må gjøre den kompatibel med SATA I kontrolleren din. Dette gjøres forskjellige fra diskmerke til diskmerke, men er som oftes å flytte en jumper på disken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå